Mä olen niin TYHMÄ! Joka vuos teen tän ihan saman virheen, että värjään hiukseni blondeiksi. Millon mä oikeen tajuun ettei siit oikeesti tule yhtään mitään. Aina ennen kesää mulla tulee just kauhee inspis värjää hiukset vaaleiks, ku kesällä tummat hiukset vaalenee auringosta aina niin nopeesti, MUTTA ei ne vaan yksinkertaisesti sovi. Miten mä voin vuodesta toiseen kuvitella, että "jospa ne nyt sopiskin". Se ei ole mitenkään mahdollista eikä niin ole kertaakaan käynyt! Pistin oikee sellasen myrkky blondin mun päähän ja mun hiuksista tuli aivan oranssit JA IHAN HAMPUT! Ei tuntunu yhtään hiuksilta. Vähän aikaa kateltuani mun hiuksiani sanoin äitille, että sen on ihan pakko mennä ostaa mulle nyt tummanruskee hiusväri, kun en mä huomenna kehtais missään liikkua oransseilla hiuksilla! Nyt sitte istun tässä tummaväri päässä ja odottelen, että pääsisin pesää tän poies. Tekee taas varmaa niin hyvää mun muutenki huono kuntosille hiuksilla. On se kumma kun tätä juttua ei edes kantapään kautta opi!! :--D Kyllä mä oon tänään monta kertaa hokenut itselleni ja äitilleni, että nyt mä en enää tee tätä samaa virhettä, mutta saa taas nähdä mitä ens vuos tuo tullessaan..